MotherCross – er til den nybagte mor!

Mange nybagte mødre, kan nikke genkendende til, at de savner deres ”gamle jeg”. Hos Puls180 hjælper vi dig tilbage til udgangspunktet! Vi arbejder med at genoptræne og styrke de muskelgrupper, som er udsatte under graviditeten, som f.eks bækkenbund og mavemuskulaturen. 

Derudover, har du også mulighed for og tage din lille nyfødte med i barnevognen, som du kan parkere klods op af dig og træningen. Vi har stort fokus på og forbedre din kondition, som også vil resultere i øget overskud og velvære i din hverdag!

Når man er gravid, rykker man på tyngdepunktet for kroppen. Det betyder, at man i 2/3 af den tid man er gravid, udsætter ryk, lænd og nakke for et konstant træk. Dette kan gå udover din almene kropsholdning, så dette har den specialuddannede instruktør, også særligt fokus på.

Hvilke fordele er der egentlig ved træning, efter en fødsel, og hvilke ulemper kan der være ved ikke og træne bagefter?

  • Øget velvære
  • Øget energi
  • Øget fysisk og mentalt overskud
  • Forbedret kropsholdning
  • Afstressende effekt på krop og sind
  • Øget forbrændingsevne (fremmer vægttab)
  • Stærkere krop

(Vi anbefaler, at du først påbegynder træning efter dit 8-ugers-tjek hos din læge)

mothercross-puls180-1.jpg
mothercross-puls180-2.jpg